تجهیز 43 خانه ورزش در روستاهای ماه نشان

نکستونز/زنجان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تعداد 43 روستای ماهنشان از خانه ورزش روستایی برخوردار هستند گفت: از مجموع این تعداد 8 روستا در سال گذشته از این نعمت برخوردار شدند.

مجتبی اسکندری پور در گفت وگو با خبرنگار نکستونز، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 43 خانه ورزش در روستاهای شهرستان ماهنشان وجود دارد که به تجهیزات ورزشی از قبیل تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و شطرنج مجهز شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 8 خانه ورزش روستایی در سال گذشته با پیگیری های اداره ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان و همزمان با سفر رییس جمهور در اختیار روستاهای شهرستان قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهنشان عنوان کرد: خانه های ورزش روستایی با هدف توسعه ورزش و افزایش نشاط اجتماعی بین جوانان روستاها ایجاد شده است.

وی مطرح کرد: همچنین این مکان ها با هدف افزایش فعالیت بدنی و ارتقای سواد جسمانی نوجوانان و دانش آموزان ایجاد شده که با هدف مشارکت بیشتر و یک نگاه استعدادیابی هم در آنها وجود دارد.

اسکندری پور افزود: این فضاها در اختیار دهیاران برای استفاده قرار گرفته که بسته به فضای موجود روستاها در دهیاری ها، مدارس، پایگاه های بسیج و خانه های بهداشت به ارایه خدمات می پردازند.

وی تصریح کرد: به نوعی هدف از ایجاد خانه های ورزش، کمک به ورزش مدارس جهت فعالیت های بدنی و تحرک بیشتر و گسترش ورزش همگانی در بین اهالی روستاها است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان ادامه داد: در حالی که هدف از احداث سالن های ورزشی علاوه بر این دو ماموریت یعنی ورزش تربیتی (مدارس) و ورزش همگانی که با طراحی برنامه های مختلف صورت می گیرد که کارکرد قهرمانی و حرفه ای هم دارند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجهیز 43 خانه ورزش در روستاهای ماه نشان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجهیز 43 خانه ورزش در روستاهای ماه نشان"، کلیک کنید.