ثبت نام نهایی کلیه دانش آموزان در اولویت کار مدارس چهارمحال وبختیاری قرار گیرد

ثبت نام نهایی کلیه دانش آموزان در اولویت کار مدارس چهارمحال وبختیاری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری نکستونز استان چهارمحال وبختیاری ،  افشین امیریان گفت :  تا کنون میانگین ثبت نام دانش آموزان استان در مقاطق مختلف تحصیلی بیش از ۹۵ درصد بوده است، لذا مدیران مدارس و اولیا محترم دانش آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام درصد باقی مانده دانش آموزان اقدام نمایند.

وی گفت : محور اصلی حرکت در آموزش و پرورش،  مدیر آموزشگاه است و استان چهارمحال و بختیاری مملو از مدیران خوش فکری است که با نظم و برنامه ریزی اهداف متعالی آموزش و پرورش را در مدرسه اجرا می کنند.

امیریان خاطر نشان کرد: ارتباط مدیران با دانش آموزان، ارتباط با همکاران و ارتباط با اولیا از مهم ترین کارهایی است که یک مدیر باید انجام دهد، چرا که مدرسه ای موفق است که مدیر مدرسه و عوامل آموزشگاه در واگذاری آن به دانش آموزان با نگاه بلند عمل کنند، مدیرانی که برنامه ریزی هوشمندانه در بخش های مختلف از جمله استفاده از دانش آموزان دارند، موفق تر هستند، لذا در فرصت باقی مانده برنامه ریزی کنید و به دانش آموزان نقش دهید تا مدرسه شکوفا و باروحیه شود.

امیریان تصریح کرد:  در بخش خدمتگزاران مشکلاتی داریم و با کمبود نیرو مواجه هستیم، ولی با همکاری دانش آموزان و نظارت مدیر مدرسه این مشکل نیز حل خواهد شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: فضای آموزش را برای حضور دانش آموزان آماده کنید و با اجازه والدین از دانش آموزان بخواهید که به شما در انجام این امر کمک کنند، تابلوهای قدیمی تخلیه و مطالب جدید اضافه شود .

وی خطاب به مدیران مدارس گفت: «سرویس مدارس با مدیریت شورای ترافیک شهر مدیریت می شود و  سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس است که قبلا اطلاع رسانی شده است ، لذا والدین خودشان ثبت نام می کنند و مدیران فقط نقش نظارتی دارند، لذا نگاه تربیتی به سرویس های مدارس داشته باشید، فضا باید فضایی تربیتی باشد و در موارد خاص با قاطعیت برخورد کنید و در صورتی که  بعضی از سرویس ها مواردی مانند آهنگ نابجا و یا رفتار ناهنجار داشتند به آنان تذکر لازم داده شود .»

امیریان همچنین ضمن تاکید بر همکاری مدیران مدارس با خانواده ها در تهیه لباس فرم گفت :  لباس های فرم باید تا بیست شهریور توسط تولیدی ها تحویل داده شود و رئیس انجمن مدرسه طرف قرارداد و مدیر آموزشگاه فقط نقش نظارت دارد، همچنین مدیرمدرسه  می تواند سه درصد از دانش آموزان کم بضاعت را به صورت رایگان برای بهره مندی از لباس فرم معرفی کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت نام نهایی کلیه دانش آموزان در اولویت کار مدارس چهارمحال وبختیاری قرار گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت نام نهایی کلیه دانش آموزان در اولویت کار مدارس چهارمحال وبختیاری قرار گیرد"، کلیک کنید.