استاندارد‌های لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع تدوین شد

گامی دیگر در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال؛

استاندارد‌های لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع تدوین شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تدوین و پیگیری تصویب استاندارد‌های لازم و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع، در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گزارش۱۰۰۰روز خدمت دولت سیزدهم و توسعه زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال نوشت:

«تدوین و پیگیری تصویب استاندارد‌های لازم و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع، از دیگر اقدامات برای توسعه اقتصاد دیجیتال است. ایجاد آزمایشگاه‌های خدمات ابری، توزیع محتوا، تجهیزات فیبرنوری (لایه دسترسی تاظرفیت ۱۰ و انتقال تا ۸۰۰ گیگابیت برثانیه) و تهیه استاندارد ملی هوش مصنوعی از جمله آنهاست.»

گامی دیگر در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندارد‌های لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع تدوین شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندارد‌های لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع تدوین شد"، کلیک کنید.