دانشگاه پیام نور بیشترین میزان قبولی را در مقاطع تحصیلی و آزمون های استخدامی داشته است

دانشگاه پیام نور بیشترین میزان قبولی را در مقاطع تحصیلی و آزمون های استخدامی داشته است

نکستونز/ایلام رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: دانشگاه پیام نور بالاترین قبولی را در مقاطع بالاتر تحصیلی، آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و دادگستری داشته است.

دکتر «فرزاد اسفندیاری» در مراسم تجلیل از اساتید به مناسبت هفته تجلیل از مقام معلم اظهار کرد: یکی از رسالت های دانشگاه تربیت دانشجویان ممتاز است در کنار آن باید جایگاه فرهنگی دانشگاه را با شرکت در جشنواره ها و انجام کارهای فرهنگی بالا ببریم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کیفی است که دانشجویان آن در مرحله عمل کارایی بالایی دارند، سخت ترین دوران این دانشگاه در استان در سال 1401 و 1402 بود که بحث انحلال این دانشگاه کیفی مطرح شده است اما خوشبختانه انجام نشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام در خصوص حمایت دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا از ملت مظلوم فلسطین و غزه نیز خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه های آمریکا، اروپا و آسیای شرقی در دفاع از هویت و آزادگی برخاسته اند اما ما با صحنه های برخورد خشن پلیس با دانشجویان و اساتید آن مواجهیم که قابل روتوش و بخشش نیست.

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: فعالیت نهاد در حیطه اساتید بصورت معرفت افزایی و ضیافتی بوده است.

حجت الاسلام «سجاد نظری» افزود: دوره ای فوق برنامه ای سال قبل، در خوزستان، ایلام و مشهد مقدس برای اساتید برگزار و برنامه سفر کربلا برای اساتید این دانشگاه تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اساتید این دانشگاه در برنامه های نهاد مشارکت خوبی داشتند و حضور فعالی در جلسات هم اندیشی داشتند.

در این نشست از اعضای هییت علمی این دانشگاه تجلیل شد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه پیام نور بیشترین میزان قبولی را در مقاطع تحصیلی و آزمون های استخدامی داشته است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه پیام نور بیشترین میزان قبولی را در مقاطع تحصیلی و آزمون های استخدامی داشته است"، کلیک کنید.