نجات جان 3 صیاد در آب های دریای عمان

نجات جان 3 صیاد در آب های دریای عمان

نکستونز/سیستان و بلوچستان معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان سه صیاد یک قایق صیادی با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور همیار ناجی در آب های دریای عمان خبر داد.

سید احمد هاشمی در گفت وگو با نکستونز بیان کرد: این قایق صیادی که از دو روز قبل با 3 نفر سرنشین در فاصله 135 مایلی از بندر چابهار در حال صید بود به علت خرابی موتور و وضعیت جوی نامساعد، در دریا سرگردان بود.

وی افزود: این شناور از بندر صیادی پزم برای صید به این محدوده رفته بود که عملیات نجات با هماهنگی MRCC چابهار و با همکاری همیاران ناجی بعد از 28 ساعت عملیات جستجو و نجات با موفقیت به پایان رسید و هر سه نفر سرنشین این قایق در سلامت کامل، نجات یافتند.

 این مقام مسیول به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج ها توصیه کرد: حتما صیادان در زمان اعزام به صید از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس 05435321415 مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی اطلاع حاصل نمایند و به صیدگاه های مشخص اعزام شوند و اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و تجهیزات ایمنی از قبیل لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات به تعداد پرسنل شناور به همراه داشته باشند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات جان 3 صیاد در آب های دریای عمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات جان 3 صیاد در آب های دریای عمان"، کلیک کنید.