مشارکت کرمانشاهیان نسبت به دور اول انتخابات ۹ درصد افزایش یافت

مشارکت کرمانشاهیان نسبت به دور اول انتخابات ۹ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار نکستونز کرمانشاه، علی شعبانی شامگاه امروز جمعه (۱۵ تیرماه) در ستاد انتخاباتی استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار نفر از یک میلیون و ۶۴۱ هزار واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود نیمی از شعب معادل ۸۶۷ شعبه در استان فعال هستند افزود: میزان مشارکت در استان با افزایش ۹ درصدی تا ساعت ۲۲ به ۳۹.۲ درصد رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان مشارکت در استان به سرعت در حال تغییر است تصریح کرد: براساس درخواستی که شهرستان‌ها داشتند و بر اثر مراجعه مردم به شعب، انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

شعبانی افزود: برخی از شعب سیار روستایی چون مأموریت خود را به طور کامل انجام داده‌اند، بعد از ساعت ۲۰ اجازه شمارش آرا را دریافت کردند.

وی بیان کرد: فعالیت در شعب شهری ادامه دارد، حتی در شعب روستایی که مراجعه کننده دارند در حال انجام دریافت آراء هستند و تا آخرین نفری که به شعب مراجعه کند رأی دریافت می شود.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۲۴ درب شعب باز است و بعد از آن در شعب بسته می‌شود و مردم به داخل هدایت می‌شوند و تا آخرین نفر راز گیری انجام می‌شود

وی یادآور شد: هر متنی که بر نام هر کدام از این دو نفر دلالت کند نام این افراد شناخته شده و رای صحیح محسوب می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت کرمانشاهیان نسبت به دور اول انتخابات ۹ درصد افزایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت کرمانشاهیان نسبت به دور اول انتخابات ۹ درصد افزایش یافت"، کلیک کنید.