فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان رسید/ عملیات تخلیه حوضچه های مخابراتی گرمسار

فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان رسید/ عملیات تخلیه حوضچه های مخابراتی گرمسار

به گزارش خبرگزاری نکستونز استان سمنان، نصیری در تکمیل این خبر گفت: به منظور ایجاد ارتباط بهتر و سهولت در انجام امور بانکی و با هدف توسعه زیر ساخت های ارتباطی بر بستر فیبرنوری، عملیات حفاری و فیبرکشی بانک مسکن شعبه شهید بهشتی دامغان انجام شد.

وی تصریح کرد: با انجام این طرح، امکان ارایه سرویس های جدید مخابراتی و واگذاری اینترنت پرسرعت (FTTH) بر بستر فیبرنوری فراهم شده است.

وی در پایان افزود: انجام این پروژه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون ریال و حفاری و فیبرکشی به طول 60 متر اجرا شد.

همچنین با تلاش همه جانبه کارکنان و پیمانکاران مخابرات شهرستان گرمسار، تخلیه آبگرفتگی حوضچه مخابراتی این شهر در سریع ترین زمان ممکن انجام شد.

فرامرز قدس گفت: در راستای حفظ پایداری ارتباطات و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، عملیات تخلیه آبگرفتگی حوضچه مخابراتی میدان نینوا گرمسار با موفقیت به پایان رسید.

سرپرست مخابرات شهرستان گرمسار ادامه داد: با تلاش و پیگیری به موقع پرسنل بخش فنی و شبکه، عملیات تخلیه حوضچه به طور کامل صورت گرفت که خوشبختانه هیچ گونه خسارت و آسیبی به تجهیزات وارد نشد و مشترکین این منطقه دچار اختلالی نشدند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان رسید/ عملیات تخلیه حوضچه های مخابراتی گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان رسید/ عملیات تخلیه حوضچه های مخابراتی گرمسار"، کلیک کنید.