شامپو گانودرما برای موهای چرب

شامپو های موی سر حاوی عصاره ی قارچ گانودرما باعث تغذیه ی فولیکول های مو شده، به رشد مو کمک کرده و شوره سر را برطرف میکند. همچنین باعث درخشان، براق، ابریشمی و نرمی موها نیز میشود. همچنین بر اثر شستشوی مو با شامپوهای حاوی عصاره گانودرما حالت پذیری مو بیشتر شده و موها آسانتر و بدون درد و کشیده شدن شانه میشوند. به علاوه تمامی شامپوهای حاوی عصاره ی گانودرما به دلیل وجود گانودرما در آن به طور طبیعی تنظیم کننده ی PH هستند. قهوه سوپریم دکتر بیز برای لاغری به چه شکل عمل میکند؟

شامپو کافیین بیز | فروشگاه مرکزی بیز 09014200901

شامپو گانودرما مخصوص موهای چرب، موها را از ریشه تا ساقه به ملایمت شستشو داده و ساختمان مو را احیا میکند. عصاره ی گانودرما موجود در این محصول تاثیر بسیار بالایی در از بین بردن چربی مازاد پوست دارد و همچنین باعث افزایش درخشندگی موها شده و با محافظت کردن از مو باعث میشود که موها برای مدت زمان بیشتری تمیز بماند.

شامپو گانودرما برای موهای چرب

محصولات گانودرما، از محصولات بسیار معروف و پر مصرف در زمینه بهداشت و سلامتی و همچنین درمان است. شامپو گانودرما برای موهای چرب از بهترین شامپوها برای تنظیم چربی پوست سر است.

اگر پوست سر شما خیلی چرب باشد، مطمین باشید موهای شما نمی توانند به درستی تنفس و تغذیه کنند. زیرا چربی زیاد می تواند راه ورود و خروج اکسیژن را بگیرد و پیاز موی شما بدون هوا بماند. به همین دلیل احتمال ریزش مو بالا می رود.

شامپو دکتر بیز برای موهای چرب می تواند با خواص قارچ گانودرما، چربی سر را کمتر کند تا رشد موها بیشتر شود. در واقع، چربی می تواند یکی از دلایل مهم عدم رشد موها و همچنین عاملی برای ریزش موها باشد. از دیگر خواص هات چاکلت گانودرما میتوان به تنظیم فشار خون و جلوگیری از انواع سکته اشاره کرد

شرکت بیز پلاس، محصولی بی نظیر به نام شامپو گانودرما برای موهای چرب را به عنوان یکی از بهترین راه حل های تنظیم چربی کف سر، عرضه کرده است. این شامپو که از محصولات تولیدی شرکت بیز می باشد، فرمولاسیون بسیار خاصی دارد که می تواند از پیشرفت چربی سر جلوگیری کرده و موها را نرم و خوش حالت کند. اگر از شامپو دکتر بیز برای موهای چرب خود استفاده می کنید، باید بگوییم که مزایای بسیاری را در پی دارد و می توانید از آنها بهره مند شوید . این مزایا شامل موارد زیر است:

ایجاد موهایی شاداب، درخشان و پرپشت و نرم
نوعی صاف کننده مو به شمار می آید.
حفظ بافت طبیعی، نرمی و لطافت مو
جلوگیری از خشک شدن و شکنندگی مو

قیمت شامپو گانودرما برای موهای چرب چقدر است؟

قیمت شامپو گانودرما برای موهای چرب، نسبت به سایر محصولات موجود در بازار، منصفانه تر است. شما نمی توانید شامپویی پیدا کنید که علاوه بر مفید بودن برای موهای چرب، بتواند عصاره و خواص درمانی قارچ گانودرما را به همراه داشته باشد. این قارچ در هر شامپویی وجود نداشته و فقط می توان در محصولات دکتر بیز آن را مشاهده کرد.

قیمت خرید شامپوی گانودرما برای موهای چرب، طبق قیمت مصوب شرکت بیز در نمایندگی های این شرکت به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید شامپو گانودرما برای موهای چرب به نمایندگی های این شرکت مراجعه کرده و با قیمت مصوب شده آن را تهیه کنید.

از دیگر مدل های شامپوهای گانودرما موجود در سایت ما می توان به موارد زیر اشاره داشت :

شامپو بدن گانودرما بیز
شامپو گانودرما برای ریزش مو
شامپو گانودرما برای موهای خشک
شامپو عصاره قارچ گانودرما روزانه
شامپو نرم کننده گانودرما

خواص شامپو گانودرما مخصوص موهای چرب چیست؟

خواص شامپو گانودرما برای موهای چرب، مانند مصرف قارچ گانودرما به شکل خوراکی، بسیار زیاد است. استفاده از این شامپو می تواند موها را خوش حالت کرده و همچنین چربی کف سر را کاملا تمیز کند تا موها و ریشه ی آنها بتوانند به درستی نفس بکشند. در ضمن استفاده از شامپو گانودرما برای موهای چرب می تواند جلوی شکنندگی موها را بگیرد تا آسیب نبینند. همچنین نرمی و لطافت موها از دیگر خواص شامپو گانودرما است.

برخی از افراد با مصرف شامپو برای موی چرب، احساس می کنند موهای آنها کدر شده و درخشندگی خود را از دست داده است. اما استفاده از شامپو گانودرما برای موهای چرب کاملا برعکس بوده و درخشندگی خاصی به موها می دهد.

شامپو عصاره گانودرما مخصوص موهای چرب

موی چرب به دلیل ترشح چربی زیاد در پوست سر و جذب آلودگی، نیازمند مراقبت بیشتر و استفاده از شامپوی مناسب موهای چرب است.شامپو حاوی عصاره قارچ گانودرما مخصوص موهای چرب بیز دارای فرمولاسیون طبیعی و تخصصی است که باعث کاهش ترشح غدد چربی پوست سر شده و از انتشار چربی مو پیشگیری کرده و مو را تمیز و خوش حالت می کند.
این شامپو بی نظیر، ضمن حفظ بافت طبیعی مو، به موها نرمی و لطافت می بخشد و موها را پرپشت و درخشان می کند. این محصول شگفت انگیز بیز، صاف کننده مو بوده و از خشکی و شکنندگی مو نیز جلوگیری می کند.

افرادی که پوست سرشان  چرب می باشد، به نسبت افراد با پوست سر خشک بیشتر اذیت می شوند. یکی از این موارد خارش سر می باشد. اگر یک الی دو روز شوینده مناسبی استفاده نکنند علاوه بر ریزش مو، بوی بدی از سر آن ها متصاعد می شود. شامپو گانودرما مخصوص موهای چرب بیزکالا با دارا بودن عصاره گانودرما و PH مناسب چربی سر را متعادل می کند.

خواص قارچ گانودرما چیست؟

یکی از شناخته شده ترین قارچ ها به لحاظ دارا بودن خواص متعدد قارچ گانودرما لوسیدوم می باشد.گانودرما دارای مواد فعال بیولوژیک بسیار متعددی می باشد.وجود آنتی اکسیدان، خاصیت ضد پیری، ضد التهابی، ضد میکروبی ازجمله خواص قارچ گانودرما می باشد.

جلوگیری از خشکی پوست و مو ایجاد چربی موثر برای مو و درخشندگی خیره کننده و تغذیه رسانی به فولیکول مو ازجمله کارهایی است که عصاره قارچ گانودرما دراین شامپو انجام می دهد.

خواص شامپو گانودرما برای موهای چرب:

شامپو عصاره قارچ گانودرما مخصوص موهای چرب بیز دارای دکسپانتنول (پرو ویتامین B5) است.این ترکیبات در زمان شستشوی مو به ساقه ی مو نفوذ کرده و به پانتوتنیک اسیدتبدیل می شود.که باعث رطوبت رسانی به ساقه ی مو می شود. برای بهبود عملکرد حافظه، تسکین روح و روان، کاهش استرس، درمان سستی و ناتوانی جسمی و… نیز از قهوه فوری سوپریم استفاده می کنند.

شامپو گانودرما مخصوص موهای چرب موجب پرحجم شدن، نرمی و لطافت و کاهش احتمالی موخوره می گردد.ویتامین E موجود در ترکیبات نقش مراقبت و محافظت مو در برابرآسیب های خارجی مثل اشعه ماورای بنفش،سشوار و…  را دارد.

وجود گونه ای از سدیم باعث آبرسانی مو می شود و به شادابی ساقه مو کمک شایانی می کند.اگر در زمینه پوست و مو نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با تیم کاری ما تماس گرفته و به صورت شبانه روزی، ازمشاوره های رایگان نهایت استفاده را در راستای سلامتی پوست و موی خود ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شامپو گانودرما برای موهای چرب" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شامپو گانودرما برای موهای چرب"، کلیک کنید.