رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می شود

رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می شود

نکستونز/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می شود و در سال گذشته با همکاری واحدهای کوچک و متوسط توانستیم رتبه کسب و کار استان را ارتقا دهیم.

امیر حسن زاده صبح امروز ششم فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در سال گذشته همه دستگاه های اجرایی، اتاق های اصناف و بازرگانی، تعاونی ها پای کار آمدند و رتبه فضای کسب و کار استان ارتقا یافت.

وی با اشاره به شعار سال 1403 (جهش تولید با مشارکت مردم) ادامه داد: همکاری بین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی باید در سال جاری بیشتر از گذشته باشد و به شعار سال به عنوان یک شعار تبلیغاتی نگاه نمی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می شود و در سال گذشته با همکاری واحدهای کوچک و متوسط توانستیم رتبه کسب و کار استان را ارتقا دهیم.

وی با بیان این مطلب که تیم اقتصادی استان با کار جهادی به دنبال تحول اقتصادی کرمان است، تصریح کرد: شکست توطیه های دشمن در گرو اعتماد به مردم است، مردم ظرفیت خوبی دارند و از سرمایه مالی خوبی نیز برخوردارند و در سال گذشته با تسهیلگری که ایجاد کردیم، سرمایه گذارانی از استان های دیگر در کرمان حضور یافتند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می شود"، کلیک کنید.