دعوت حضرت آیت‌الله جاودان به پویش چله خدمت +فیلم

دعوت حضرت آیت‌الله جاودان به پویش چله خدمت +فیلم

حضرت آیت‌الله جاودان از همه مردم برا‌ی مشارکت در پویش «چله خدمت» دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، حضرت آیت‌الله محمدعلی جاودان در صحبت‌های کوتاهی، از همه مردم برا‌ی مشارکت در پویش «چله خدمت» دعوت به عمل آوردند.

ایشان بیان کردند: جمعی می‌خواهند کار‌های خیر بکنند و شرایطی فراهم بیاورند که این کار‌ها به سراسر کشور و همه مردم سرایت کند. هرکسی می‌تواند به نیت شهدای بزرگوار خدمت در این کار بزرگ سهیم باشد و این کار خیر را در طول چهل روز انجام داده و به روح آن شهیدان عزیز هدیه کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به حضور در این پویش می‌توانند تصاویر و ویدئوی مشارکت خود در پویش #چله_خدمت را به @khedmat_adminn و یا به شماره ۰۹۹۰۰۱۱۱۱۰۸ از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

همچنین با ارسال عدد ۸ به شماره ۳۰۰۰۴۴۵ می‌توانند به پویش چله خدمت بپیوندند و پوستر اختصاصی خدمت خود را از سایت khedmat.info دریافت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت حضرت آیت‌الله جاودان به پویش چله خدمت +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت حضرت آیت‌الله جاودان به پویش چله خدمت +فیلم"، کلیک کنید.