درخشش سنگنوردان زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور

درخشش سنگنوردان زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور

نکستونز/زنجان در مسابقات کشوری سنگنوردی که به میزبانی همدان برگزاری شد، سنگنوردان زنجانی درخشیدند.

در بیست و دومین ‌دوره مسابقات سنگنوردی ماده سرعت کشور که در همدان برگزار شد، ورزشکاران زنجانی در بخش‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند. در این دوره از مسابقات، در بخش مردان محمد بابایی ‌در رده سنی بزرگسالان، با کسب رتبه اول مدال طلا را از آن خود کرد.

محمدرضا مولایی در رده سنی جوانان مدال نقره و مهدی خوشکار در رده سنی نوجوانان A مدال برنز را کسب کرد. در رده سنی نوجوانان B علی صحبتی مدال نقره را کسب کرد.

در بخش زنان، دو مدال توسط دختران سنگنورد زنجانی به‌دست آمد که در رده سنی B آیسل احمدزاده نفر دوم و در رده سنی A نگار نجفی نفر سوم از استان زنجان شدند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخشش سنگنوردان زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخشش سنگنوردان زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور"، کلیک کنید.