خدمت رسانی نیروهای امدادی به 321 حادثه دیده در برف و کولاک چهارمحال و بختیاری

خدمت رسانی نیروهای امدادی به 321 حادثه دیده در برف و کولاک چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری نکستونز استان چهارمحال وبختیاری، مسعود مثنوی اظهار داشت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی جدید در چهارمحال و بختیاری در بازه زمانی چهارم تا هشتم اسفندماه 1402، 10 حادثه برف و کولاک در استان به وقوع پیوست و 104 خانوار و 321 نفر دچار حادثه شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی به 309 نفر امدادرسانی کردند، 1 مصدوم از خدمات امدادی بهره مند شد، 40 نفر از حوادث جان سالم به در بردند، 2 نفر نیز به منطقه امن منتقل شدند و عملیات رهاسازی 321 حادثه دیده نیز از برف و کولاک صورت گرفت.

مثنوی اضافه کرد: 111 خودرو با همت امدادگران و نجاتگران از برف و کولاک رها شدند.

وی گفت: بسته های غذایی نیز بین 9خانوار در این عملیات ها توزیع شد.

مثنوی ادامه داد: 3 مورد پشتیبانی از عملیات ها در استان صورت گرفت، 2 مورد اسکان و تغذیه انجام شد و 55 نیروی امدادی در قالب 15 تیم عملیاتی به این حوادث اعزام شدند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت رسانی نیروهای امدادی به 321 حادثه دیده در برف و کولاک چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت رسانی نیروهای امدادی به 321 حادثه دیده در برف و کولاک چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.