حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف ملی است

حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف ملی است

نکستونز/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه دستاوردهای نظام در همه ی حوزه ها بیان شود، گفت: حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف ملی است.

دکتر «حسن بهرام نیا» امروز دوشنبه 7 بهمن در همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی»، اظهار کرد: باید قدردان این نظام الهی باشیم و همه باید در کنار روحانیون و دوستداران نظام، بیانگر دستاوردهای نظام در همه ی حوزه ها باشیم.

وی گفت: 45 سال از عمر این نظام می گذرد که هر سال مردم شاهد ارتقاء جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند و امروز ایران اسلامی در حال حاضر جزو 5 کشور هسته ای، 10 کشور پرتاب کننده ی ماهواره به فضا و جزو 6 کشوری در دنیا است که موجود زنده را به فضا پرتاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: قبل از وقوع انقلاب اسلامی، مستشاران نظامی که در این کشور خیمه زده بودند، از بیت المال مسلمین بهره می برند و در آن زمان مستشاران حقوق های هنگفت دریافت می کردند.

بهرام نیا ادامه داد: با وجود بیش از دو دهه تحریم های ناجوانمردانه جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، اما روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا هستیم و کسانی که دستاوردهای نظام را نفی کنند نیروهای پیاده نظام هستند.

وی با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای امیدآفرینی در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر روایتگر دستاوردها نباشیم دشمنان دستاوردها را تحریف می کنند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و نارسایی ها، حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این همایش اظهار کرد: مراسم های ملی و مذهبی که این شورا برای آن برنامه ریزی می کند، از مهمترین مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی است که تجلی باشکوه حضور ملت و عامل مشروعیت بخش سیاستهای جمهوری اسلامی است و این قدرت نرم با چالش هایی مواجه است که با هم اندیشی و همراهی و همفکری باید بر آنها فایق آمد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف ملی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف ملی است"، کلیک کنید.