جزئیات بدهی ۲۳ میلیاردی نفت مسجد سلیمان/ سقوطی دیگر در انتظار یک تیم ریشه‌دار؟

نفت مسجد سلیمان در فصل ۰۴-۱۴۰۳ لیگ دسته یک به دلیل تعیین تکلیف نشدن بدهی‌های سال‌ها گذشته‌اش با مشکل مواجه شده و با ۱۴ بازیکن به کار ادامه می‌دهد. پیگیری‌های نکستونز نشان می‌دهد که این باشگاه در مجموع ۲۳ میلیارد تومان بدهی تعیین تکلیف نشده دارد که مانع از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این باشگاه در سازمان لیگ فوتبال شده است.

به گزارش نکستونز، نفت مسجد سلیمان با هدایت علی‌اصغر کلانتری تا پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک نتوانسته به پیروزی برسد و دو شکست مقابل مس شهر بابک و شهرداری نوشهر نتیجه کار این تیم بوده است. یکی از مشکلات اصلی نفت مسجد سلیمان در این دو هفته، ممانعت سازمان لیگ فوتبال از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم بوده است به شکلی که کلانتری در هر دو بازی خود ۱۱ بازیکن داخل زمین و ۳ بازیکن روی نیمکت داشت.

نفتی‌ها دو فصل قبل پس از سقوط به لیگ یک نتوانستند بدهی‌های مربوط به زمان حضورشان در لیگ برتر را تسویه حساب کنند. براساس پیگیری‌های خبرنگار نکستونز این باشگاه ۲۳ میلیارد تومان از زمان حضورش در لیگ برتر فوتبال به بازیکنان و باشگاه‌های مختلف خود بدهکار است. به همین دلیل نفتی‌ها تا زمانی که نتوانند این ۲۳ میلیارد تومان را تعیین تکلیف کند، قادر نیست قرارداد خریدهای جدیدش را ثبت و از تمام بازیکنانش استفاده کند.

جزئیات بدهی ۲۳ میلیاردی نفت مسجد سلیمان/ سقوطی دیگر در انتظار یک تیم ریشه‌دار؟
فهرست بدهی‌های باشگاه نفت مسجد سلیمان
جزئیات بدهی ۲۳ میلیاردی نفت مسجد سلیمان/ سقوطی دیگر در انتظار یک تیم ریشه‌دار؟
فهرست بدهی‌های باشگاه نفت مسجد سلیمان

البته وزارت نفت پس از سقوط نفت مسجد سلیمان به لیگ دسته یک، با توجه به این که این رقابت حرفه‌ای محسوب نمی‌شود، برای این باشگاه تخصیص بودجه کرده است اما این وزارتخانه به خاطر این که بدهی‌های نفت مسجد سلیمان مربوط به سنواتی می‌شود که این تیم در لیگ برتر حضور داشته، قادر به پرداخت این بدهی‌ها نیست.

در سال ۸۹ مجلس شورای اسلامی در یک مصوبه (بند ب ماده ۱۱۷) دولت را از هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای منع کرد و از سال ۹۰ این قانون اجرایی شد. بر همین اساس، وزیر وقت نفت در ابلاغیه‌ای یادآور شد که این وزارتخانه نمی‌تواند در ورزش حرفه‌ای هزینه کند و قادر نیست طبق قانون، به تیم‌های نفتی بودجه تخصیص بدهد.

با این تفاسیر همچنان مشخص نیست که مدیران نفت مسجد سلیمان چه برنامه‌ای برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود دارند چرا که در صورت مشخص نشدن تکلیف بدهی‌های این باشگاه، باز هم امکان ثبت قرارداد بازیکنان نفت مسجد سلیمان وجود ندارد. چنانچه این بدهی‌ها تعیین تکلیف نشود، باتوجه به عدم جذب بازیکن و شرایط ایجاد شده حتی می‌توان احتمال سقوط تیم ریشه‌دار، مردمی و محبوب نفت مسجد سلیمان به لیگ دسته دوم را بالا دانست.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات بدهی ۲۳ میلیاردی نفت مسجد سلیمان/ سقوطی دیگر در انتظار یک تیم ریشه‌دار؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات بدهی ۲۳ میلیاردی نفت مسجد سلیمان/ سقوطی دیگر در انتظار یک تیم ریشه‌دار؟"، کلیک کنید.