ثبت بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد از ابتدای طرح اربعین حسینی در لرستان

ثبت بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد از ابتدای طرح اربعین حسینی در لرستان

به گزارش نکستونز لرستان ،  عارف امرایی گفت :  از آغاز طرح اربعین حسینی ۱۶ مرداد تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳، تردد ۳ میلیون و ۲۰۶ هزار  و ۱۲۶ خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

 وی با بیان این که  تردد های استان در ۶۸ محور مجهز به تردد شمار آنلاین ثبت می شود، افزود: میزان تردد در مدت مشابه طرح اربعین سال گذشته ۳ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۸۹ می باشد.

 سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: تیم های  و گشت راه و  ترابری به همراه تیم‌های پلیس راه به‌ صورت شبانه روزی مشغول پایش و کنترل ترافیک عبوری محورهای استان هستند.

مهندس امرایی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی علیه السلام، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی ضمن اطلاع رسانی وضعیت مسیر های مورد نظر، پاسخگوی زائران اربعین است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد از ابتدای طرح اربعین حسینی در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد از ابتدای طرح اربعین حسینی در لرستان"، کلیک کنید.