تولید 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر

بر اساس آمار سازمان انرژی اتمی، در یک دهه گذشته 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

به گزارش نکستونز، در سال 1402 جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته ای در این نیروگاه تولید شده است.

تولید این میزان برق هسته ای، موجب صرفه جویی 103 میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی بیش از 8 میلیارد دلار است.

 تاکنون با تولید 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته ای، نیروگاه اتمی بوشهر توانسته 4 بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر"، کلیک کنید.