تلالو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

تلالو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسیولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و 20 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلالو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلالو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس"، کلیک کنید.