تشدید نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت در منطقه چهارمحال و بختیاری در استقبال از نوروز

تشدید نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت در منطقه چهارمحال و بختیاری در استقبال از نوروز

به گزارش خبرگزاری نکستونز استان چهارمحال وبختیاری، مدیر منطقه اظهار کرد: نظارت نوروزی بر عملکرد سوخت رسانی جایگاه های عرضه سوخت در دو مرحله با بازدید از 59 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و 41 باب جایگاه عرضه سوخت سی ان جی مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد.

ساسان تیموری تصریح کرد: با اجرای این طرح کارگروه تخصصی از واحدهای مختلف ایمنی، فنی و عملیات، بازرگانی، مهندسی فرآورده ها و نواحی منطقه از تمامی جایگاه های مسیر تردد مسافران نوروزی بازدید می کنند.

مدیر منطقه ادامه داد: اطمینان از تامین به موقع سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاه های عرضه سوخت استان و کنترل و نظارت بر وضعیت مجاری عرضه سوخت به لحاظ آمادگی های فنی و ایمنی، بهداشت محیط و بررسی وضعیت نمازخانه های بین راهی از اهداف اصلی اجرای طرح نظارت نوروزی در سطح استان است.

مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح نمود: مرحله نخست طرح نظارت نوروزی بر جایگاه های سوخت استان از یکم اسفند ماه سال جاری آغاز شده است و مرحله دوم این طرح نیز تا پایان ایام نوروزسال 1403ادامه دارد.

این مقام مسیول گفت: بر اساس نظارت ها و ارتباط مردمی از طریق تماس با شماره تلفن های شرکت و سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، سامانه 111 سامد و نیز سایر گزارش های مردمی، به شکایات و انتقادات شهروندان و مسافران رسیدگی می شود.

گفتنی است، ارزیابی عملکرد جایگاه های سوخت به صورت دوره ای توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه به صورت مستمر ادامه دارد و نظارت نوروزی به غیر از نظارت هایی است که در طول سال انجام می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشدید نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت در منطقه چهارمحال و بختیاری در استقبال از نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشدید نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت در منطقه چهارمحال و بختیاری در استقبال از نوروز"، کلیک کنید.