بهره برداری از بزرگترین ظرفیت تولید صنعتی رادیودارویی در سال جاری

اسلامی خبر داد؛

بهره برداری از بزرگترین ظرفیت تولید صنعتی رادیودارویی در سال جاری

رییس سازمان انرژی اتمی همزمان با فرارسیدن سال 1403 با اشاره به مهم ترین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در سال 1402 به شرح برنامه های صنعت هسته ای در سال جدید پرداخت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهور در پیام نوروزی 1403 ضمن تبریک بابت فرارسیدن نوروز باستانی خدمت ملت ایران و نیز خانواده پرافتخار صنعت هسته ای، با اشاره به مهم ترین اقدامات و دستاورد های سازمان انرژی اتمی در سال 1402، به شرح محور های برنامه های صنعت هسته ای در سال جدید پرداخت و گفت: رشد چشمگیر دستاورد ها در بخش صنعت و معدن، رهنمود های مقام معظم رهبری نصب العین اولویت های سازمانی، عملکرد سازمان انرژی اتمی ایران در عرصه بین المللی، بهره برداری از مراکز پرتودهی در طول سال 1403 و ایران، میزبان نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای، محور های برنامه صنعت هسته ای در سال 1403 خواهد بود.

وی افزود: تمام تلاش خانواده بزرگ صنعت هسته ای کشور برای تحقق برنامه ها و اهداف سال 1403 با تکیه بر همت دانشمندان و جوانان ایران زمین ریل گذاری شده است؛ که ان شاءالله با رویکرد و محوریت شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اجرایی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از بزرگترین ظرفیت تولید صنعتی رادیودارویی در سال جاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از بزرگترین ظرفیت تولید صنعتی رادیودارویی در سال جاری"، کلیک کنید.