برپایی ایستگاه پویش ملی «چشم‌به‌راهیم» در چهارمحال وبختیاری

برپایی ایستگاه پویش ملی «چشم‌به‌راهیم» در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری نکستونز استان چهارمحال وبختیاری ، بهزاد عظیمی ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: این ایستگاه هم‌زمان با سفرهای زیارتی دهه پایانی ماه صفر  با هدف کمک به افزایش ایمنی در سفرهای زائران برای استفاده‌کنندگان خودروهای شخصی و حمل‌ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر جهت رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، برپا شد.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری، افزود: در جریان اجرای پویش چشم به راهیم ضمن خدمت‌رسانی و پذیرایی از مسافران و زائران امام هشتم شیعیان برنامه‌های مختلف در جهت فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح اجرا می‌شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: تأکید بر نقش همراهان راننده در ایمنی سفرهای گروهی و خانواده، حواس‌پرتی آنی ناشی از استفاده از تلفن همراه، استعمال دخانیات و یا خوردن خوراکی، خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی و رانندگی در شرایط خاص موضوعات تشکیل‌دهنده پویش چشم‌به‌راهیم است که تلاش می‌شود به مخاطبان ارائه شود.

وی ادامه داد: پویش نامبرده با شعار #راه_نجات با مجموعه‌ای از برنامه‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی، رسانه‌ای، آموزشی، فرهنگی، هنری و آئینی در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خاتمه تصریح کرد: ارتقای اطلاعات رانندگان و سرنشینان در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز از دیگر اهداف اجرای این پویش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی ایستگاه پویش ملی «چشم‌به‌راهیم» در چهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی ایستگاه پویش ملی «چشم‌به‌راهیم» در چهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.