اشتغالزایی برای 1000 نفر با بهره برداری از پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم

اشتغالزایی برای 1000 نفر با بهره برداری از پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم

نکستونز/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم برای یک هزار نفر در این استان شغل ایجاد شد.

مرادعلی پیوند در اولین جام رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این جام را نیاز استان دانست و افزود: مدیران و مسیولان استان زحمات زیادی در راستای خدمت به مردم انجام می دهند که می طلبد رسانه ها این اقدامات امیدبخش را به جامعه منتقل کنند.

وی اظهارکرد: رسانه ها پل ارتباطی میان مردم و مسیولان هستند و در کنار خدماتی که به اطلاع مردم رسانده می شود مسیولان نیز در جریان مشکلات مردم باشند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه دولت ها پس از انقلاب خدماتی به مردم ارایه کردند، خاطرنشان کرد: سرعت فعالیت در دولت سیزدهم کم نظیر بود همه دیدند که پتروشیمی گچساران در این دولت پیشرفت قابل توجهی داشت و یک هزار نفر از استان با بهره برداری از این پروژه صاحب شغل شدند.

پیوند تصریح کرد: در دولت شهید رییسی چند پروژه راهسازی احداث شد، محور مهم پاتاوه به دهدشت نیز پس از سال ها به بهره برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش نکستونز، وی بیان کرد: در حوزه پزشکی اقدامات قابل توجه است که رسانه ها طبق وظیفه و رسالتی که دارند مردم را در جریان اقدامات صورت گرفته دولت در همه حوزه ها قرار دهند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتغالزایی برای 1000 نفر با بهره برداری از پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتغالزایی برای 1000 نفر با بهره برداری از پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم"، کلیک کنید.