از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس

از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس

نکستونز/فارس وزیر کشور در حالی به سفر یک روزه خود به شیراز پایان داد که در جلسات مختلفی نظیر نشست تخصصی بررسی شاخص‌های مختلف استان فارس و هم‌چنین بازدید از اردوگاه درمانی معتادان و دیدار با خانواده‌های شهدا حضور یافته بود.

اسکندر مؤمنی امروز، ۱۵ شهریورماه در سفر به شیراز از اردوگاه درمانی معتادان متجاهر به نام شهدای بسیج سپاه فجر استان فارس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ، ضمن قدردانی از همت و تلاش مدیران و مسئولان استانی برای احیای این اردوگاه و استفاده بهینه از آن، افزود: کار بسیج و سپاه در این خصوص جهادی بود، یعنی کاری را که وظیفه قانونی و رسالت ذاتی شان نبود، پذیرفتند و به نحو احسن آن را اجرا کرده‌اند.

وزیر کشور هم‌چنین در بخش پایانی سفر خود به شیراز، در جلسه تخصصی بررسی شاخص‌های مختلف اجتماعی، نظم و امنیت و عمرانی استان فارس نیز حضور یافت.

در این نشست استاندار فارس و مدیران موضوعی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند و گزارشی از شاخص‌های استان در این زمینه‌ها ارائه کردند.

در پایان این جلسه، وزیر کشور ضمن دیدار با خانواده شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی و هم‌چنین شهید عزیز قاضی، با تکریم ایشان، خانواده‌های معظم شهدا را اسوه‌های صبر، استقامت و ایثار برشمرد.

به گزارش نکستونز، در جریان سفر یک روزه وزیر کشور، نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز در آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌ها حضور داشتند.

وزیر کشور امشب بعد از پایان یافتن جلسات و دیدارهای خود شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس"، کلیک کنید.