ارسال 800 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره اقوام ایران زمین

ارسال 800 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره اقوام ایران زمین

نکستونز/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان از ارسال 800 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره اقوام ایران زمین خبر داد.

فرهاد فرامرزیان در دیدار با احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی استان در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، درمانی، رسانه ای و آموزشی اظهار کرد: چهارمین جشنواره اقوام ایران زمین به همت جهاد دانشگاهی با مشارکت دانشگاه لرستان و برخی دستگاه ها، 31 اردیبهشت ماه در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین، بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: این جشنواره در دو بخش لباس و عکس برگزار و در مجموع 800 اثر با دبیرخانه آن ارسال شده است.

فرامرزیان با یادآوری اینکه آیین اختتامیه جشنواره ملی اقوام ایران زمین با حضور دکتر خادمی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و دکتر رشید جعفرپور، مسیول بسیج اساتید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های جانبی، تجلیل از خانواده شهدا و حضور خادمین رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) از بخش های آیین اختتامیه این جشنواره خواهند بود.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در راستای کمک به افزایش جمعیت به عنوان یکی از مسایل روز کشور گفت: تاکنون بیش از 8 هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان لرستان پذیرش شده اند.

پایان خبر نکستونز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارسال 800 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره اقوام ایران زمین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارسال 800 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره اقوام ایران زمین"، کلیک کنید.