اخراج 6 نفر از اعضای گروه رسانه ای بعثه ایران در مدینه از عربستان توسط دولت این کشور+ فیلم

اخراج 6 نفر از اعضای گروه رسانه ای بعثه ایران در مدینه از عربستان توسط دولت این کشور+ فیلم

این گروه رسانه ای شامل 6 خبرنگار و مستندساز، سه شنبه هفته پیش در حال ضبط تلاوت قرآن کریم در مسجدالنبی دستگیر و پس از چند ساعت بازجویی و بدون اعلام دلیل به بازداشتگاه پلیس مرکزی مدینه منتقل شدند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نکستونز،  این گروه رسانه ای شامل 6 خبرنگار و مستندساز، سه شنبه هفته پیش در حال ضبط تلاوت قرآن کریم در مسجدالنبی دستگیر و پس از چند ساعت بازجویی و بدون اعلام دلیل به بازداشتگاه پلیس مرکزی مدینه منتقل شدند.

این گروه رسانه ای دیشب بدون انجام اعمال حج از عربستان اخراج شدند.  

پلیس سعودی دو روز بعد دو خبرنگار شامل خبرنگار شبکه العالم و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما را هنگام پیاده شدن از خودرو برای حضور در مراسم دعای کمیل در هتل محل اقامت زایران ایرانی بدون اینکه اقدامی انجام داده باشند، دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کرد.  

اخراج گروه رسانه ای بعثه ایران از عربستان سعودی در حالی اتفاق افتاد که پیگیری های وزارت امورخارجه کشورمان و نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و سفیر کشورمان در عربستان برای آزادی این افراد در جریان بود؛ بنابراین گزارش، دقایقی قبل رییس رسانه ملی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از این گروه 6 نفره استقبال به عمل آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخراج 6 نفر از اعضای گروه رسانه ای بعثه ایران در مدینه از عربستان توسط دولت این کشور+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخراج 6 نفر از اعضای گروه رسانه ای بعثه ایران در مدینه از عربستان توسط دولت این کشور+ فیلم"، کلیک کنید.