اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب نیوز :

22 بهمن 1402 بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی 206 که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از 2ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید"، کلیک کنید.