اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری فیبرنوری

اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری فیبرنوری

به گزارش خبرگزاری نکستونز از سنندج، آزاد حکمت با بیان اینکه زیرساخت فیبرنوری به صورت ۱۰۰درصدی برای فرمانداریها و بخشداریهای کردستان ایجاد و فراهم شده است، اظهار کرد: این مهم در تسریع بخشی و کیفیت فرآیندها و امور اداری آنها تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: تامین امنیت در انتقال داده های بین سازمانی بربستر مطمئن ، ایجاد شرایط مطلوب در خدمترسانی به مراجعین از وظایف مخابرات نسبت به مشتریانG. و کلان است که بر اساس شاخص ها و معیارهای موجود عملیاتی شده است.

حکمت با اشاره به برخی حساسیت های موجود در بخش امنیت و حفاظت از اسناد الکترونیکی در ادارات خاطر نشان ساخت: مخابرات منطقه علاوه بر رسالت ها و استراتژیهای کاری خود در راستای تحقق برنامه مسولیت اجتماعی نیز در کوتاه ترین زمان نسبت به تجهیز فرمانداریها و بخشداریها به فیبر نوری و ایجاد زیرساخت های آن اقدام نموده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه و اجرای کامل کابلکشی فیبرنوری در بخشداریها و فرمانداریهای استان بیان داشت: این مهم شرایط برگزاری انتخابات و هرگونه فعالیت الکترونیکی و اینترنتی را در سطح مطلوب فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: زیرساخت های ارتباطی در شعب اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در استان ایجاد شده است.
حکمت ارتقا و بروزرسانی زیرساختهای مخابراتی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان را از برنامه های اصلی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و افزود: این منطقه نیز همسو با سیاست های کلان مخابرات ایران با سرمایه گذاری و ایجاد فضای بهترشرایط بهره مندی مشتریان از سرویس ها و خدمات مخابراتی را مهیا ساخته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری فیبرنوری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری فیبرنوری"، کلیک کنید.