کیفیت آموزش های دانش آموزان ارتقا یابد

کیفیت آموزش های دانش آموزان ارتقا یابد

نکستونز/فارس استاندار فارس با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی معارفی ویژه معلمان و دانش آموزان گفت: کیفیت آموزش های دانش آموزان باید با استفاده از ابزارهای قانونی ارتقا یابد.

یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس امروز، 15 بهمن به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در شیراز برگزار شد. در این جلسه که 9 مصوبه برای توسعه و ارتقای سطح فعالیت های کمی و کیفی آموزش و پرورش استان فارس در پی داشت، گزارشی از آخرین رویدادهای آموزش و پرورش استان به اعضا ارایه شد.

 استاندار فارس در این جلسه بر برگزاری دوره های آموزشی و یکپارچه سازی دوره های معارفی ویژه معلمان، مربیان و دانش آموزان با محوریت های اعتقادی، عبادی و اخلاقی تاکید کرد و گفت: کیفیت آموزش های دانش آموزان باید با استفاده از ابزارهای قانونی ارتقا یابد.

محمدهادی ایمانیه، تامین کردن هزینه های مدارس را یکی از نکات مورد توجه مسیولان آموزش و پرورش دانست و گفت: می توان با استفاده از اماکنی که در سازمان آموزش و پرورش استان وجود دارد و مورد استفاده هم قرار نمی گیرد، هزینه های مرتبط با تامین نیازهای مدارس را فراهم کرد.

 وی اشاره ای هم به مشکلات مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی مبنی بر اخذ مجوزات لازم از شهرداری کرد و افزود: کمیته ای متشکل از افراد صاحب نظر از هر دو حوزه تشکیل و پس از بررسی های لازم نتایج را برای تصمیم گیری به این شورا ارایه دهند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیفیت آموزش های دانش آموزان ارتقا یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیفیت آموزش های دانش آموزان ارتقا یابد"، کلیک کنید.