رقابت 350 دانش آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس

شعبانی اعلام کرد؛

رقابت 350 دانش آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: 350 دانش آموز و کارمند مدارس سما در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) با حضور پنج تیم داوری در سراسر استان فارس به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، محمد شعبانی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز اظهار کرد: مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) در روز پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403 در دو نوبت صبح و عصر به صورت مجازی و با حضور بیش از 350 دانش آموز و کارمند مدارس سما و پنج تیم داوری در سراسر استان فارس برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که به همت معاونت امور مدارس استان فارس برگزار شد بیش از 350 دانش آموز و کارمند مدارس سمای استان فارس در پنج رشته حفظ، ترتیل، تحقیق، اذان و مداحی به صورت مجازی به رقابت پرداختند.

رقابت 350 دانش آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس متذکر شد: در پایان مسابقات نفرات برتر هر رشته مشخص شدند و آزمون های کتبی این رقابت ها روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور ناظران استانی در مدارس کل استان فارس برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت 350 دانش آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت 350 دانش آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس"، کلیک کنید.