انجام 4 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 6نفر دستگیر شدند

انجام 4 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 6نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار نکستونز، سردار جلیل موقوفه ای شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: قاچاق تنباکو، ضبط اسلحه شکاری، توقیف موتورسیکلت و انهدام باند سارقان باغات از جمله مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این ماموریت ها شش نفر دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در ایست بازرسی میامی ماموران کلانتری متوجه خودرو سمند مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند، ابراز داشت: از این خودرو که از میامی عازم استان های شرقی کشور بود یک هزار و 200 تنباکو قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال کشف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ماموران کلانتری رویان شاهرود متوجه دو موتورسیکلت مشکوک در اطراف باغات این شهر شدند، تصریح کرد: طی عملیات ضربتی این چهار نفر که همگی معتاد و سابقه دار بودند دستگیر و به انجام هشت فقره سرقت از باغات شاهرود اعتراف کردند.

وی ضمن بیان اینکه یک موتورسیکلت 1300 سی سی قاچاق فاقد پلاک به ارزش 10 میلیارد ریال در شاهرود توقیف شد، افزود: فرد خاطی پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیرمجاز در منزل فرد خاطی حوزه شهرستان آرادان خبر داد و اضافه کرد: مالک این سلاح دستگیر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 4 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 6نفر دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 4 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 6نفر دستگیر شدند"، کلیک کنید.