افزایش 2 برابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

افزایش 2 برابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار نکستونز کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیش از انقلاب یک دانشکده پرستاری و مامایی داشت و هم اکنون 120 رشته تخصصی، فوق تخصصی و کارشناسی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: قبل از انقلاب در استان کرمانشاه تولید علمی در زمینه سلامت وجود نداشته است اما در حال حاضر سالانه بیش از یک هزار و 500 تولید علمی در این زمینه داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: 30 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزء یک درصد دانشمند برتر جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان 54 محصول دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید می شود که تجاری سازی شدند.

این مقام مسیول اذعان کرد: برخی اقلام دارویی تولیدی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منحصر به فرد هستند یعنی قبل از تولید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واردات در کشور داشتند.

وی ادامه داد: این محصولات در حال حاضر به طور کامل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید می شوند و نیاز کشور را مرتفع کردند.

محمدی بیان کرد: در 2 سال و نیم گذشته تعداد شرکت های دانش بنیان و محصولات تجاری در دانشگاه بیش از 2 برابر افزایش یافتند لذا در رتبه بندی معاونت تحقیقات بین دانشکاه های علوم پزشکی در تولید محصولات سلامت و فناوری رتبه دوم را بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کردیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 2 برابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 2 برابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه"، کلیک کنید.