افتتاح شرکت دیار اورست دماوند ایوانکی

افتتاح شرکت دیار اورست دماوند ایوانکی

به گزارش خبرگزاری نکستونز استان سمنان، یادگار احمدی در حاشیه این مراسم گفت: در دهه مبارک فجر و با حضور محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین کشمیر امام جمعه ایوانکی، خانی فرماندار گرمسار و تعدادی از مسیولین استانی و شهرستانی ، شرکت تولیدی بازرگانی دیار اورست دماوند در شهرستان گرمسار افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در آیین افتتاح پروژه های شهرستان گرمسار در ایام الله دهه مبارک فجر افزود: این شرکت تولیدی و بازرگانی در زیربنایی به مساحت 12600 متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر 2700 میلیارد ریال در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار فعالیت میکند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود : این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه 23 هزار تن رنگ کاری فلزات را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال 53 نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: طرح توسعه این واحد تولیدی در زمینه افزایش محصولات ورق فولادی با پوشش روی و با ظرفیت تولید سالانه 22 هزار تن در سال نیز در دست اقدام می باشد که با کامل شدن این طرح اشتغالزایی قابل توجهی در منطقه فراهم خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح شرکت دیار اورست دماوند ایوانکی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح شرکت دیار اورست دماوند ایوانکی"، کلیک کنید.