احتمال بارش های پراکنده طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در زنجان

احتمال بارش های پراکنده طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در زنجان

نکستونز/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه عبور امواج ضعیفی از منطقه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری، احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار نکستونز اظهار کرد: در حال حاضر آسمان استان صاف و غالبا آفتابی است؛ همچنین تا ظهر روز پنجشنبه شرایط جوی پایداری در سطح استان زنجان حاکم بوده و آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه عبور امواج ضعیفی از منطقه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری، احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

این مسیول افزود: از بعدازظهر روز پنجشنبه شاهد افزایش ناپایداری های جوی در استان خواهیم بود که از اواخر وقت همان روز تا جمعه احتمال بارش های پراکنده را خواهیم داشت.

رحمن نیا گفت: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای منفی هشت درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان با 25 درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: دمای هوا طی روزهای آینده تغییری نخواهد داشت و روند کلی دما با شیب ملایم افزایشی خواهد بود.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال بارش های پراکنده طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در زنجان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال بارش های پراکنده طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در زنجان"، کلیک کنید.