پودر جوانه گندم بین استار

پودر جوانه گندم دکتر بیز به تازگی با بسته بندی و نام تجاری جدید (بین استار) در شرکت دکتر بیز تولید و عرضه می گردد. شایان ذکر است پودر جوانه گندم بین استار هیچ تفاوتی با نمونه سابق نداشته و صرفا با نام تجاری و بسته بندی جدید می باشد. پودر جوانه گندم ساشه ای حاوی مواد مغذی مغز گندم است که سرشار از ویتامین E، تیامین و فولات می باشد. پودر جوانه گندم دکتر بیز دارای 25 ساشه 15 گرمی می باشد که به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی و در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است.

بهترین روش مصرف سبوس چند غله دکتر بیز سبوس چند غله را میتوانید با اضافه کردن به ماست ، شیر داغ ،آب گرم ، قهوه و نسکافه می توانید قبل از وعده های غذایی (صبحانه  ، ناهار ، شام) یا در طول روز میل نمایید.

خواص پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) :

موثر در چاق شدن به ویژه صورت

افزایش باروری بانوان، درمان اختلالات قاعدگی، کیست و ضعف تخمک گذاری

تقویت قوای جنسی مردان

افزایش اشتها، وزن و چاق شدن به ویژه در ناحیه صورت به خصوص برای افراد لاغر (مصرف 30 دقیقه بعد از غذا)

کمک به لاغر شدن (مصرف 30 دقیقه قبل از غذا)

جلوگیری از ریزش مو، ترمیم موهای آسیب دیده، تقویت ریشه مو

جلوگیری از خشکی پوست سر و شوره، جلوگیری از موخوره و شکنندگی مو

سفید کننده، لایه بردار، مرطوب کننده، رفع چین و چروک پوست، رفع تیرگی و لکه های پوستی (به عنوان ماسک صورت)

دارای پروتیین و کالری بالا

ویژه ورزشکاران و بدن سازان (قبل از هر تمرین)

تقویت عضلات کودکان

وزن گیری برای کودکان لاغر

رشد و افزایش قد برای کودکان

استحکام استخوان ها به دلیل روی و کلسیم موجود در جوانه گندم برای کودکان

طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) :

پودر جوانه گندم را می توانید همرا با ماست، سالاد، شیر گرم، سوپ و انواع نوشیدنی میل کنید.

همچنین می توانید به جای استفاده از آرد سوخاری در کوفته و کتلت استفاده کنید.

برای روش های بیشتر می توانید پودر جوانه گندم را به کیک، کلوچه، پنکیک، نان، همبرگرهای گیاهی و … اضافه کنید و از خواص فوق العاده و طعم آن لذت ببرید.

طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) برای چاقی صورت :

یک قاشق غذا خوری (15 گرم یا معادل یک ساشه) از پودر جوانه گندم دکتر بیز حاوی 99 کیلو کالری انرژی می باشد. همچنین ویتامین های B و E موجود در پودر جوانه گندم، باعث زیبایی، سلامت و آبرسانی پوست و افزایش آب میان بافتی شده و موجب چاقی به خصوص صورت می شوند.

موثر ترین طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت به روش های زیر می باشد:

  1. مصرف این محصول 30 دقیقه بعد از صبحانه همراه با شیر و عسل، انرژی زیادی را به بدن وارد کرده و در چاقی، به ویژه صورت موثر است. هر روز نیم ساعت بعد از صبحانه، یک ساشه پودر جوانه گندم را با یک لیوان شیر و یک قاشق عسل مخلوط کرده و میل کنید. برای افرادی که با خوردن شیر معمولی دچار حساسیت یا درد در ناحیه معده می شوند، توصیه می شود از شیر بدون لاکتوز استفاده نمایند.
  2. هر روز نیم ساعت بعد از صبحانه یا نهار یا شام، یک ساشه پودر جوانه گندم را با یک قاشق غذاخوری شیره انگور یا شیره خرما مخلوط کرده و مقدار دلخواه آب ولروم مخلوط کرده و میل کنید. در صورت تمایل می توانید دو بار در روز به این روش میل کنید اما یک بار کافیست.

برای چاقی صورت چه مدت باید پودر جوانه گندم استفاده کرد ؟

مدت زمان تاثیر گذاری پودر جوانه گندم برای چاقی صورت در افراد مختلف متفاوت است. زیرا با توجه به میزان سوخت و ساز بدن افراد و همچنین سبک زندگی و بیماری های احتمالی آنان، این مدت زمان می تواند متفاوت باشد.

مصرف حداقل 2 بسته پودر جوانه گندم (یعنی 50 روز) برای دریافت نتایج اولیه توصیه می شود. بعد از آن ، برای دریافت نتایج بهتر ، مجدد خرید و میل نمایید.

همچنین به افرادی که دچار بیماری های زمینه ای لاغری مانند تیرویید پر کار، بیماری های خود ایمنی، افسردگی، سرطان و غیره هستند، توصیه می شود به دنبال کنترل یا درمان بیماری های زمینه ای لاغری خود باشند تا تاثیر پودر جوانه گندم در بدنشان خنثی نشود.

عوارض پودر جوانه گندم چیست ؟

به افرادی که دچار ورم معده، ورم روده، زخم معده و زخم روده هستند توصیه می شود از پودر جوانه گندم استفاده نکنند تا دچار حساسیت احتمالی و احساس درد در این نواحی نشوند.

برای دیگر افراد عوارضی ندارد.

همچنین برای دوران بارداری هیچ گونه عوارضی ندارد و برای رشد جنین بسیار مفید است.

طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) برای لاغری :

پودر جوانه گندم با این که اساسا برای چاقی و به خصوص ناحیه صورت موثر است، عملکردی دو گانه در چاقی و لاغری داشته و بسته به روش مصرف آن می تواند برای چاقی یا لاغری استفاده شود.

این محصول چون حاوی میزان بالایی از کالری و مواد مغذی است، در صورتی که 30 دقیقه قبل از وعده غذایی استفاده شود، می تواند جلوی اشتهای کاذب را گرفته و در نتیجه در لاغری تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد می شود در صورت مصرف برای لاغری، سعی کنید غذای کمتری هم میل کنید.

تفاوت پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) با پودر جوانه گندم عطاری ها :

پودرهای جوانه گندم موجود در بازار و عطاری ها اغلب به صورت فله بوده و یا بدون در نظر گرفتن مراحل تولید صحیح، بسته بندی شده اند و این امر باعث اکسیداسیون مواد مغذی آن ها شده است. زیرا با قرار گرفتن پودر جوانه گندم در مجاورت با اکسیژن، خواص آن از بین رفته و تاثیر گذاری خود را از دست می دهد.

سبوس برنج دکتر بیز در مراحل تولید پایداری شده و بدون مجاورت با اکسیژن بسته بندی می گردد تا تمام خواص مفید آن در سلامت کامل قابل استفاده باشد.

خرید پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) :

پودر جوانه گندم دکتر بیز به تازگی با بسته بندی و نام تجاری جدید (بین استار) در شرکت دکتر بیز تولید و عرضه می گردد. شایان ذکر است پودر جوانه گندم بین استار هیچ تفاوتی با نمونه سابق نداشته و صرفا با نام تجاری و بسته بندی جدید می باشد.

پاسخ سوالات پرتکرار درباره پودر جوانه گندم بین استار

با کلیک بر روی سوال مورد نظر خود، جواب آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

یک قاشق غذا خوری (15 گرم یا معادل یک ساشه) از پودر جوانه گندم دکتر بیز حاوی 99 کیلو کالری انرژی می باشد. همچنین ویتامین های B و E موجود در پودر جوانه گندم، باعث زیبایی، سلامت و آبرسانی پوست و افزایش آب میان بافتی شده و موجب چاقی به خصوص صورت می شوند.

پودر جوانه گندم بیشتر برای چاقی در ناحیه صورت موثر است. اما با توجه به سوخت و ساز بدن هر فرد، مصرف این محصول در برخی افراد می تواند کمی در چاقی بدنی نیز اثر بگذارد. این مسیله از قبل چندان قابل پیش بینی نیست.

افراد با سوخت وساز بدنی پایین، اگر ناخواسته دچار چاقی بدنی با پودر جوانه گندم شدند، می توانند از روش های زیر برای کاهش اثر جوانه گندم بر بدن استفاده کنند :

  1. شیری که همراه پودر جوانه گندم استفاده می کنید را به صورت کم چرب تهیه نمایید.
  2. به جای شیر و عسل، از آب و شیره خرما (یا شیره انگور) استفاده کنید.
  3. مقدار مصرف خود را موقتا کاهش دهید تا اثر آن بر بدن خود را ببینید.

پودر جوانه گندم در حداقل 50 روز (معادل 2 بسته پودر جوانه گندم بین استار) باعث چاقی می شود. برای دیدن نتایج بهتر توصیه می شود مصرف را بیشتر از 50 روز ادامه دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پودر جوانه گندم بین استار" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پودر جوانه گندم بین استار"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.