عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان شد

عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان شد

فرهاد آقابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار نکستونز اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک عضویت در تمامی مراکز فرهنگی، ‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه رایگان شد.

وی گفت: ویژه‌برنامه‌هایی در هفته ملی کودک در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تدارک‌دیده‌شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی افزود: گردهمایی «برای کودکان، برای آینده» از سوی مراکز فرهنگی و هنری کانون استان، معرفی شخصیت شهید مقاومت سید حسن نصرالله در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی و عضویت رایگان علاقه‌مندان در مراکز کانون از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌تواند در روزهای ۱۷ و ۱۸ نکستونز با مراجعه به پرتال اینترنتی کانون به نشانی kpf.ir و انتخاب یکی از مراکز نزدیک به محل سکونت خود، روند عضویت در آن مرکز را کامل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان شد"، کلیک کنید.