دستگیری ۱۴۹۴ اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

دستگیری ۱۴۹۴ اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پلیس استان در راستای اجرای طرح هجرت و مطالبات مردمی شناسایی و دستگیری اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز قانونی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از انجام هماهنگی‌های لازم قانونی، طی یک هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۴۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح این استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمامی افراد دستگیر شده تبعه کشور همسایه بوده که بدون مدارک قانونی و به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۱۴۹۴ اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۱۴۹۴ اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.