سلیمی: ایران هرگز به دنبال ایجاد تنش در جنگ اوکراین نیست

سلیمی: ایران هرگز به دنبال ایجاد تنش در جنگ اوکراین نیست

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به سناریوچینی غربی‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنگ غزه و ارسال تجهیزات آمریکایی به اسرائیل، گفت: ارسال کمک نظامی ایران به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از اساس کذب بوده و کشورمان هرگز به دنبال تنش‌زایی در جنگ‌ها نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به سناریوچینی غربی‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنگ غزه و ارسال تجهیزات آمریکایی به اسرائیل، اظهارکرد: ارسال کمک نظامی ایران به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از اساس کذب بوده و کشورمان هرگز به دنبال تنش‌زایی در جنگ‌ها نیست.

وی با اشاره به ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ارسال پهپاد نظامی از سوی ایران به روسیه، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ موضوع مخفی در تجارت‌ها خود ندارد و همواره مواضع کشورمان در رابطه با بحران‌ها و جنگ‌ها روشن بوده که هرگز به دنبال ایجاد تنش نبوده ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سلیمی: ایران هرگز به دنبال ایجاد تنش در جنگ اوکراین نیست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سلیمی: ایران هرگز به دنبال ایجاد تنش در جنگ اوکراین نیست"، کلیک کنید.