مجری عملیات الکرامه که بود و از چه سلاحی استفاده کرد؟

به گزارش نکستونز، منابع خبری جزئیات بیشتری از مجری عملیات در گذرگاه میان اردن و فلسطین اشغالی منتشر کردند.

به گزارش نکستونز به نقل از خبرگزاری شهاب، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی امروز در گذرگاه الکرامه در مرز اردن که منجر به کشته شدن ۳ صهیونیست شد، یک اردنی ۳۹ ساله به اسم ماهر ذیاب حسین الجازی است.

مجری عملیات الکرامه که بود و از چه سلاحی استفاده کرد؟

منابع خبری تصویری از سلاحی که مجری عملیات با آن صهیونیستها را از پا درآورده است، به نمایش گذاشتند.

مجری عملیات الکرامه که بود؟

گفتنی است که مجری عملیات ضدصهیونیستی، حدود ساعت ۱۰ صبح وارد گذرگاه الکرامه در مرز میان اردن و فلسطین اشغالی شده و از فاصله صفر اقدام به تیراندازی به سمت صهیونیستها در این گذرگاه کرد. در این عملیات سه اسرائیلی کشته شدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله به شهادت رسید.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجری عملیات الکرامه که بود و از چه سلاحی استفاده کرد؟" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجری عملیات الکرامه که بود و از چه سلاحی استفاده کرد؟"، کلیک کنید.