قطارهای مسافربری آذربایجان برای زائران اربعین افزایش می یابد

قطارهای مسافربری آذربایجان برای زائران اربعین افزایش می یابد

رسول عطایی در گفت و گو با خبرنگار نکستونز، اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز تمرچین پیرانشهر برای سومین سال متوالی برای تردد زائران ایرانی و خارجی در نظر گرفته شده است همه امکانات برای تسهیل تردد آنها بسیج شده‌اند.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: آسفالت‌ریزی مسیرهای منتهی به تمرچین نیز با سرعت در حال انجام بوده و تاکنون هشت کیلومتر از مسیر ۱۲ کیلومتری جاده نقده- پیرانشهر در قالب احداث بزرگراه حیدرآباد- نقده- پیرانشهر به پایان رسیده است.

عطایی گفت: ۲۱ کیلومتر از پروژه کنارگذر بوکان نیز به پایان رسیده و دو کیلومتر باقیمانده نیز تا اربعین به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌رود ۱۰ کیلومتر از محور میاندوآب – میانه نیز تا پیش از شروع سفر اربعین زیر بار ترافیک برود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطارهای مسافربری آذربایجان برای زائران اربعین افزایش می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطارهای مسافربری آذربایجان برای زائران اربعین افزایش می یابد"، کلیک کنید.