بازتاب گفت‌وگوی پزشکیان و ماکرون در ارتباط با رفع تحریم‌ها

بازتاب گفت‌وگوی پزشکیان و ماکرون در ارتباط با رفع تحریم‌ها

به گزارش نکستونز، شبکه الجزیره امروز در گزارشی به بازتاب خبر گفت و گوی تلفنی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری ایران و «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی وی پرداخت.

به گزارش نکستونز، الجزیره به این بخش از گفت و گوی تلفنی ماکرون و پزشکیان در ارتباط با رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اشاره کرده و نوشت: رئیس جمهور ایران ابراز امیدواری کرده است که فشارها و تحریم‌ها علیه ایران در موضوع توافق هسته‌ای برچیده شود.

بنابر اعلام الجزیره پزشکیان در این گفت و گوی تلفنی بر لزوم تلاش برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای در جهت رفع تحریم‌ها تاکید ورزیده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازتاب گفت‌وگوی پزشکیان و ماکرون در ارتباط با رفع تحریم‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازتاب گفت‌وگوی پزشکیان و ماکرون در ارتباط با رفع تحریم‌ها"، کلیک کنید.