ریزش ساختمان در چناران منجر به فوت یک نفر شد

ریزش ساختمان در چناران منجر به فوت یک نفر شد

به گزارش خبرگزاری نکستونز، سیدعلی منیری اظهار کرد: ریزش ساختمان در خیابان 22 بهمن شهرستان چناران ظهر دوشنبه به جمعیت هلال احمر شهرستان چناران اطلاع رسانی و یک تیم عملیاتی امداد و نجات به محل اعزام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: با تلاش عوامل امدادی و آتش نشانی چناران 2 فرد گرفتار در این حادثه از زیر آوار خارج شدند که یک نفر جان خود را از دست داده بود و دیگری مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

وی گفت: این عملیات پس از حضور و جستجوی سگ های زنده یاب (آنست) جمعیت هلال احمر در محل حادثه، با توجه به اطمینان از نبود فرد دیگری در زیر آوار پایان یافت.

منیری بیان کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریزش ساختمان در چناران منجر به فوت یک نفر شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریزش ساختمان در چناران منجر به فوت یک نفر شد"، کلیک کنید.