نتایج نهایی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شد

نتایج نهایی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شد

به گزارش خبرنگار نکستونز، متقاضیان آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه (نوبت دوم) که در تاریخ 18 اردیبهشت ماه 1402 در این آزمون شرکت کردند می توانند کارنامه نتایج نهایی آزمون خود را در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مشاهده کنند.

متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جز پذیرفته شدگان هستند، باید برای اطلاع از نحوه اقدام، انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه (به نشانی jazb.23055.ir) به اطلاعیه ای که در 2 تیرماه 1403 در درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به نشانی www.23055.ir منتشر می شود، مراجعه کنند.

مسوولیت و تبعات عدم ثبت نام پذیرفته شدگان در تاریخ اعلامی، بر عهده داوطلب خواهد بود. تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون وکالت از طریق درگاه اطلاع رسانی آن مرکز قابل مشاهده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج نهایی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج نهایی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شد"، کلیک کنید.