تالیف کتاب«دروغ های مادرم» توسط عضو هییت علمی دانشگاه آزاد شبستر

تالیف کتاب«دروغ های مادرم» توسط عضو هییت علمی دانشگاه آزاد شبستر

کتاب «دروغ های مادرم» شامل 177 داستان کوتاه توسط عضو هییت علمی دانشگاه آزاد شبستر تالیف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، دومین اثر قلمی ابوالفضل اسعدی دیزجی هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با همکاری همسر وی حمیده معینی با عنوان«دروغ های مادرم» منتشر شد.

کتاب «دروغ های مادرم» شامل 177 داستان کوتاه زندگی بوده که بخش اول آن درباره جایگاه ارزشمند و بی بدیل مادران است. نوع نگارش این کتاب به گونه ای بوده که همه اقشار می توانند آن را تهیه و مطالعه کنند. چاپ اول این کتاب از سوی انتشارات زهره علوی منتشر شده است. 

تالیف کتاب«دروغ های مادرم» توسط عضو هییت علمی دانشگاه آزاد شبستر

ابوالفضل اسعدی دیزجی یکی از نویسندگان این کتاب از دیزج خلیل در شهرستان شبستر و عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر بوده که دومین اثر قلمی خود را روانه بازار کتاب و کتابخوانی کرده است.

نخستین اثر اسعدی با عنوان«پرورش اصولی گوسفند» در سال 1400 منتشر شده و حمیده معینی دیگر نویسنده کتاب «دروغ های مادرم» همسر اسعدی و از معلمان مدارس شهرستان شبستر بوده که نخستین تالیف رسمی خود را با نگارش این کتاب تجربه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تالیف کتاب«دروغ های مادرم» توسط عضو هییت علمی دانشگاه آزاد شبستر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تالیف کتاب«دروغ های مادرم» توسط عضو هییت علمی دانشگاه آزاد شبستر"، کلیک کنید.