وزیر کشور وارد کردستان شد

به گزارش خبرنگار نکستونز، صبح شنبه، «احمد وحیدی» دقایقی پیش با استقبال «اسماعیل زارعی کوشا» به منظور سخنرانی در مراسم نکوداشت «شهدای خدمت»، افتتاح پروژه های مخابراتی، بهره برداری از پروژه شهرداری الکترونیک و بازدید از چندین طرح عمرانی و صنعتی از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

سفر یک روزه وزیر کشور به استان کردستان شامل بازدید از مجتمع فولاد کردستان در شهرستان بیجار و جلسه با نخبگان این شهرستان خواهد بود.

وزیر کشور وارد کردستان شد

در بخش دوم سفر، وزیر کشور به سنندج سفر کرده و در نشستی با فرمانداران شرکت خواهد کرد که محوریت آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

وزیر کشور وارد کردستان شد

سخنرانی در مراسم نکوداشت سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش از جمله برنامه های سفر وزیر کشور به کردستان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور وارد کردستان شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور وارد کردستان شد"، کلیک کنید.