شهادت رییس جمهور مشکلی در قراردادهای حمل و نقل ایجاد نخواهد کرد

شهادت رییس جمهور مشکلی در قراردادهای حمل و نقل ایجاد نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری نکستونز، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهادت رییس جمهور مشکلی در پیشبرد قرارداد ساخت واگن های مترو ایجاد نمی کند، اظهار کرد: با وجود حادثه اخیر، دولت در حال فعالیت است و هماهنگی های لازم برای قراردادهای حمل و نقل عمومی انجام شده است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شهید حمایت بسیار بالایی از قرارداد تهران با چین برای تامین واگن ها داشت، خاطرنشان کرد: قرارداد مدتهاست از مرحله ابتدایی عبور کرده و طرف چینی نیز منابع مالی را دریافت کرده و تولید در جریان است.

سروری همچنین تصریح کرد: زمان بندی تحویل واگن ها مشخص شده و دولت نیز همکاری لازم را دارد و هیچ مشکل و خللی در واردات ایجاد نخواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت رییس جمهور مشکلی در قراردادهای حمل و نقل ایجاد نخواهد کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت رییس جمهور مشکلی در قراردادهای حمل و نقل ایجاد نخواهد کرد"، کلیک کنید.