فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه داد

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه داد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای درباره حمله یک فرد به پلیس اعلام کرد: پلیس پس از بررسی دقیق موضوع و استماع اظهارات صریح فرد ضارب و مامور فراجا دریافت که عامل اصلی درگیری فرد خاطی بوده است.

او به سبب ناتوانی در کنترل خشم و پرخاشگری به مامور پلیس که به اذعان صریح شاهدان و فرد ضارب، با رفتار توام با ادب و احترام در حال تذکر لسانی به افراد بدپوشش در اجرای ِطرحِ نور بوده حمله ور شده است.

لیکن پلیس به منظور پیشگیری از تکرار این گونه اقدامات ناهنجار موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند. فراجا مجریِ قانون و رکنِ انتظام بخش کشور است و لاجرم تعدی به پلیس، تعدی علیه قانون و امنیت جامعه تلقی می گردد.

یادآور می شود که «طرحِ نور» فراجا در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم با جدیت استمرار دارد.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه داد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه داد"، کلیک کنید.