اعزام قطارهای فوق العاده در خط 4 مترو با ازدحام سوگواران مراسم تشییع شهدای خدمت

اعزام قطارهای فوق العاده در خط 4 مترو با ازدحام سوگواران مراسم تشییع شهدای خدمت

به گزارش نکستونز، سرپرست شرکت بهره برداری مترو شهر تهران از اعزام قطارهای فوق العاده در خط 4 مترو در پی ازدحام سوگواران مراسم تشییع شهدای خدمت خبر داد.

نکستونز نوشت: رضا محمدنژاد با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانش با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطارهای مترو کاهش یافته است، گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در خیابان انقلاب و خیابان های اطراف محل اقامه نماز، تخلیه مسافر در ایستگاه های تیاتر شهر و میدان انقلاب کماکان انجام نمی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اردحام مسافران قطارهای فوق العاده اعزام شدند و با توجه به اعزام های فوق العاده سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافته است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام قطارهای فوق العاده در خط 4 مترو با ازدحام سوگواران مراسم تشییع شهدای خدمت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام قطارهای فوق العاده در خط 4 مترو با ازدحام سوگواران مراسم تشییع شهدای خدمت"، کلیک کنید.