مقامات سوری برای تسلیت به سفارت ایران رفتند

مقامات سوری برای تسلیت به سفارت ایران رفتند

برخی مقامات سوری برای عرض تسلیت در سفارت ایران در دمشق حضور یافتند.

به گزارش نکستونز، ایمن رعد، معاون وزیر خارجه سوریه امروز_دوشنبه- به همراه تعدادی از دیپلمات های این کشور به سفارت ایران در دمشق رفتند.

مقامات سوری با حسین اکبری، سفیر ایران در این کشور دیدار و شهادت سید ابراهیم رییسی و حسین امیرعبداللهیان، رییس جمهور و وزیر خارجه ایران را تسلیت گفتند.

رییس جمهور ایران، روز یکشنبه، برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در « جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. در پی این حادثه، رییس جمهور، وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند. 

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقامات سوری برای تسلیت به سفارت ایران رفتند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقامات سوری برای تسلیت به سفارت ایران رفتند"، کلیک کنید.