200 درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

200 درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار نکستونز، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد 200 درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می گیرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از 55 میلیارد 473 میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "200 درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "200 درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد"، کلیک کنید.