ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می شود

در آستانه نمایشگاه کتاب؛

ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می شود

ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان ناظر، پژوهشگر و استاد متون عرفانی و آثار محیی الدین ابن عربی، از سوی انتشارات سلوک ما وارد بازار نشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان ناظر، پژوهشگر و استاد متون عرفانی و آثار محیی الدین ابن عربی، از سوی انتشارات سلوک ما وارد بازار نشر خواهد شد.

ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می شود

بر اساس این گزارش، این کتاب دو جلدی در 1240 صفحه نگارش یافته است و مشتمل بر تحقیقات گسترده و با استناد به بیش از 300 منبع نگارش یافته است و کم و بیش نظرات جمعی از شارحان فصوص همچون کاشانی و قیصری و ابن ترکه اصفهانی و مهایمی و جامی و بالی افندی و نابلسی را نیز در بر دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می شود"، کلیک کنید.