شمار قربانیان زمین لرزه 7.4 ریشتری تایوان افزایش یافت

شمار قربانیان زمین لرزه 7.4 ریشتری تایوان افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، شمار قربانیان و زخمی های ناشی از زمین لرزه قدرتمند در تایوان به ترتیب به دست کم 9 نفر و بیش از 900 نفر رسید. 

این زمین لرزه به قدرت 7.4 ریشتر حدود ساعت 8 صبح به وقت محلی رخ داد و به ده ها ساختمان آسیب رساند و منجر به صدور هشدار سونامی شد.

به گفته مقامات تایوانی این «قوی ترین» زلزله در دهه های اخیر بوده که این کشور را لرزانده است، آن ها همچنین نسبت به وقوع زلزله های بیشتر در روزهای آینده هشدار دادند.

این کشور آخرین بار در سپتامبر 1999 زمین لرزه ای قوی به بزرگی 7.6 را تجربه کرده بود که منجر به جان باختن حدود 2400 نفر شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمار قربانیان زمین لرزه 7.4 ریشتری تایوان افزایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمار قربانیان زمین لرزه 7.4 ریشتری تایوان افزایش یافت"، کلیک کنید.